Lucy & Leo 196 Expedice v džungli - dřevěný multifunkční stoleček 11 dílů
Kód: MLL196Související produkty
Detailní popis produktu
Dřevěný multifunkční stoleček je navržený tak, aby upoutal pozornost dítěte a vyvolal v něm zvědavost. Je zdobený barevnými obrázky z džungle a má mnoho interaktivních částí. Dřevěná ozubená kola se dají otáčet, korálky se mohou přesouvat po kolejnici, je zde umístěna také zatloukačka, barevné kostky a mnoho dalšího. Uprostřed stolečku je umístěný lněný pytlík, ze kterého se dají udičkou, na jejímž konci je magnet, chytat malé dřevěné rybky, které jsou také opatřeny magnetem. Tento otvor se dá uzavřít poklopem, který je opatřen třemi otvory různých tvarů a slouží jako vkládačka. Aby 2 dvoudílné dřevěné vkládací prvky propadly do pytlíku, je potřeba jimi správně pootočit. Tato víceúčelová hračka využívá řadu životně důležitých dovedností dítěte a podporuje průzkumnou hru, na které se může podílet několik hráčů a společně řešit různé hádanky. Délka stolečku 41,5 cm, šířka 27 cm, výška 21 cm. Průměr otvoru ve stolečku 19 cm, průměr tvarů určených do otvoru cca 4 cm. Délka rukojeti udičky 24 cm, velikost rybiček 6,5 cm. Délka kladívka 18,5 cm.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Hrací desky a motorické kostky |
---|---|
Hmotnost: | 0.5 kg |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Lucy & Leo - dřevěné hračky
Estonská firma Lucy & Leo je na trhu od roku 2012 a její nápadité dřevěné, převážně edukativní výrobky jsou rozšířeny především ve východní Evropě, Japonsku a Americe.
Hlavním cílem značky Lucy & Leo je přispívat k růstu a vývoji dětí, povzbudit jejich představivost, umožnit jim zábavné hraní a při tom využít jejich různých dovedností. Z těchto důvodů má plno her pedagogy a rodiči oceňované označení MONTESSORI, které dané produkty odlišuje od ostatních běžných dřevěných hraček. Samozřejmostí jsou veškeré certifikáty a bezpečnost použitých materiálů a barev. Výroba probíhá v Číně ve vlastní fabrice, což zajištuje požadovanou vysokou kvalitu. Tato značka jde s dobou, a proto klade také velký důraz i na podporu značky samotné a její on-line prezentace nebo marketingovou podporu na kamenných prodejnách.